fitness

21. června 2014 v 21:46 | vali
Ahojky tenhle článek bude trochu o fitness jak vydržet posilovat
a nevzdát to po několika dnech. Abych řekla pravdu už několikrát jsem se pokoušela vydržet třeba měsic dva... ale vždy jsem vydržela tak týden a pak jsem to vzdala, nenašla jsem si čas nebo jsem byla moc líná často jsem obdivovala a i teď obdivuju ty lidi co mají tu vůli cvičit aby měli dokonalou postavu . Až nedávno mě napadlo že si udělám něco jako deníček nebo spíš plánováček, na začátek jsem si napsala váhu výšku ( 47 kg, 168 cm) atd... Den předem si najdu nějakou písničku a nějaký cviky třeba od jillian michaels a další na youtube toho najdeš hodně, cvik dělám po celou písničku. Doporučuju vám to pak máte přehled co cvičíte. Po nějaké době bude i vidět vaše snaha a trpělivost

moje první dny

♥ Vali♥
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Anelly Anelly | 21. června 2014 v 21:54 | Reagovat

Já už cvičím asi 2 měsíce a úbytek váhy 5-6 kg :) Cvičení mě baví ale já si musím sestavit vlastní sadu cviků :D

2 Baru Baru | Web | 21. června 2014 v 21:57 | Reagovat

já začala posilovat před měsícem a baví mě to :) mám po pár hodinách abstinenční příznaky :D

3 Krab Krab | Web | 21. června 2014 v 21:59 | Reagovat

Jo, taky by mě zajímalo kde lidi berou tu chuť a vůli pravidelně cvičit. :D Ale chápu, že v tom našli druh odreagování. Ke mě to ovšem ještě jaksi nedošlo. Nu, ale dokáži se spokojit i s tím dobrým pocitem, když zvládnu odcvičit, odběhat to co jsem si naplánovala. Tak přeji hodně zdaru :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama